موبایل /توقع / دوستی

هممم

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم!


توی این 2-3 هفته سعی کردم گوشیم رو توی اولویت 10000ام قرار بدم!

کلا توی روز با هیچ کس جز خانوادم صحبت نمیکنم!

هم مزیت داره و هم عیب!

مزیت اینه که خیلی وقتم بیشتر شده!

تمرکزم بیشتر شده!

برنامه هام بهتر شده!


عیب:

دوستام فکر میکنن باهاشون سر و سنگینم!

دائم ازم این و اون سوال میکنن که چی شده؟


--------------------


توی فکر یه کار بزرگم!

یه کار بزرگ برای زندگیم!

امیدوارم نتیجه بده!

--------------------

داشتم فکر میکردم بچه های کلاسو با هم آشتی بدم ولی انقدر همه ی بچه ها نسبت به هم سخت شدن که نمیتونم یه راه حل پیدا کنم!

خودم از خیلی از این بچه ها ضربه خوردم ..ضربه هایی که یاداوریشون هم برام دردناکه! ولی مامان میگه خودم مقصرم و نباید از کسی ناراحت باشم!

واقعا هم هینطوره دل سوزوندن بیش از حد باعث این ضربه ها میشه!

--------------------

آدم وقتی به یکی خوبی میکنه ، طرف مقابلش باید متوجه این موضوع بشه که داره بهش خوبی میشه!

 و این خوبی ها وظیفه نیست!

مشکل همه ی ما هم همینه(حتی خود من) .... خوبی های دیگران رو وظیفه اشون میدونیم!

---------------------


نظرات 1 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://madamkameliya.blogfa.com

درست میگی... اکثراً همین طوریم، خوبی های دیگران رو به حساب ِ لطف شون نمیذاریم، دفعه ی بعد زودتر ازشون انتظار داریم...
باید یاد بگیریم اینو

خود من هم اینجوریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد